Από την εκδρομή μας στην Τήνο…

720
Εκτύπωση Εκτύπωση
1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (1 ψήφοι, μέσος όρος: 5.00 από 5)

Μία από τις πολλές και τακτικές ευκαιρίες για ψυχαγωγία, πνευματική ανάταση, καλή συντροφιά και πολλά άλλα ήταν και η πρόσφατη μικρή απόδρασή μας, της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης, στο νησί της Παναγίας της Μεγαλόχαρης, την όμορφη Τήνο. Με τη χάρη του Θεού καταφέραμε να αξιοποιήσουμε όλο τον χρόνο μας και να επιστρέψουμε στις ασχολίες μας, έχοντας αποκομίσει ο καθένας μικρές, αλλά και όμορφες εμπειρίες.

Το Σάββατο 27 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε από το Οικοτροφείο «Ο Μέγας Βασίλειος» στις 6:30 το πρωί, κατευθυνθήκαμε προς το λιμάνι της Ραφήνας, όπου και επιβιβαστήκαμε σε πλοίο με προορισμό την Τήνο. Η ώρα 12:00 και στο λιμάνι της Τήνου μας παραλαμβάνει τοπικό λεωφορείο για να μας ξεναγήσει στα αξιοθέατα και την παράδοση του νησιού. Η ξενάγηση περιελάμβανε τον γύρο του νησιού μέσα από τα 42 κατοικήσιμα χωριά του, την επίσκεψη σε μουσεία, τη βόλτα –και το γεύμα– στον όρμο Πανόρμου, το προσκύνημα στην Ι. Μ. Κεχροβουνίου και την επιστροφή στη «χώρα», την πόλη της Τήνου. Μέσα σε μία ημέρα πέρασαν από τα μάτια μας εικόνες ιστορικές, τοπία ειδυλλιακά, αποκομίσαμε εμπειρίες πνευματικές, και γεμίσαμε όρεξη για τη συνέχεια της εκδρομής μας.

Το βράδυ έκλεισε στη χώρα, με μικρή βόλτα και το απόδειπνό μας στον φάρο. Οι προετοιμασίες για το πρωινό προσκύνημα στην Παναγία είχαν ξεκινήσει. Το πρωί βρεθήκαμε όλοι μαζί στον όρθρο και τη Θεία Λειτουργία. Αφού προσκυνήσαμε την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, προμηθευτήκαμε αγίασμα από τον ναό. Ακολούθησε χρόνος, ελεύθερος, για μικρή εξερεύνηση στην περιοχή, λίγο πριν την αναχώρησή μας, η οποία ήρθε κατά το μεσημέρι. Πριν από αυτό, βέβαια, παρακολουθήσαμε και την παρέλαση των σχολείων για την επέτειο του «ΌΧΙ».

Η ατμόσφαιρα που επικρατούσε σε όλη την εκδρομή διατηρήθηκε και μέσα στο πλοίο της επιστροφής. Η άφιξή μας στην Αθήνα δεν μας πτόησε καθόλου, μιας και ακολουθούσε το εορταστικό δείπνο στο Οικοτροφείο. Αυτό δεν μπορούσε να περιέχει τίποτε άλλο πέρα από μεγάλη παρέα, πλούσιο τραπέζι, ομιλία επίκαιρου θέματος, χορό, κ.α. Η ευχαριστία για το δείπνο έκλεισε τη βραδιά, καθώς και ολόκληρη την εκδρομή.

Οι εμπειρίες πολλές, οι αναμνήσεις περισσότερες, η χαρά μας ακόμη περισσότερη. Ο καθένας γνωρίζει για τον εαυτό του τι αποτέλεσμα είχε για τον ίδιο η εκδρομή αυτή, όμως, σε γενικές γραμμές, είναι κοινή παραδοχή πως, δόξα τω Θεώ, μείναμε ευχαριστημένοι και… σκοπεύουμε να το επιχειρήσουμε ξανά στο μέλλον!