Από την εκδρομή μας στον Πόρο…

Εκτύπωση Εκτύπωση
1 αστέρι2 αστέρια3 αστέρια4 αστέρια5 αστέρια (καμία αξιολόγηση προς το παρόν)

Πόρος, ένας υπέροχος προορισμός! Με τη χάρη του Θεού, η Χριστιανική Φοιτητική Δράση Αθηνών κατάφερε και φέτος να απολαύσει μια ανεπανάληπτη εκδρομή σε μια τόσο όμορφη τοποθεσία.

Την Παρασκευή 20 Απριλίου το πρωί, αναχωρήσαμε από το λιμάνι του Πειραιά. Φτάνοντας στον Πόρο ύστερα από ένα ωραίο ταξίδι, περπατήσαμε μέχρι το ξενοδοχείο όπου ξεκουραστήκαμε μέχρι το γεύμα. Το απόγευμα, προορισμός μας ήταν το ρολόι του Πόρου, όπου και φτάσαμε περνώντας από τα στενά σοκάκια της πόλης. Κατά την πορεία σταματήσαμε στο Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γεωργίου για να προσκυνήσουμε, όπου και μας μίλησε ο εφημέριος για την ιστορία του Ιερού Ναού. Ύστερα ήμασταν ελεύθεροι για μια βόλτα στο όμορφο λιμάνι του Πόρου, μέχρι που μαζευτήκαμε σε μια ταβέρνα για το δείπνο.

Το Σάββατο, αφού ξυπνήσαμε και φάγαμε ένα υπέροχο πρωινό στο ξενοδοχείο, αναχωρήσαμε για την Βιβλιοθήκη του Πόρου, όπου θα παρακολουθούσαμε μια μοναδική έκθεση κοχυλιών. Μετά, αφού γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και φάγαμε το μεσημεριανό γεύμα, μας περίμενε ένα καραβάκι που θα μας πήγαινε στο Γαλατά. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μάθαμε μερικά πράματα για το νησί του Πόρου. Αφού φτάσαμε στον προορισμό μας, κατευθυνθήκαμε οδικώς προς την Ιερά Μονή Κεχαριτωμένης. Εκεί δεχθήκαμε την πλούσια φιλοξενία των μοναχών, ενώ ο Ηγούμενος μας μίλησε για τον γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. Ύστερα, αξιωθήκαμε να συμμετάσχουμε στον εσπερινό και μάλιστα να συμψάλλουμε με τους μοναχούς. Έπειτα, αφού δειπνήσαμε εκεί, συμμετείχαμε και στο απόδειπνο και  τέλος πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Το πρωί της Κυριακής μας αξίωσε ο Θεός να εκκλησιαστούμε στην Ιερά Μονή της Ζωοδόχου Πηγής. Μετά τον εκκλησιασμό, μάθαμε για την ιστορία της Μονής και αφού πήραμε πρωινό, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Η παραμονή μας στον Πόρο άρχισε να φτάνει στο τέλος της. Αφού γευματίσαμε στο ξενοδοχείο, περάσαμε τις τελευταίες στιγμές. Το απόγευμα γύρω στις 7 αναχωρήσαμε από το λιμάνι του Πόρου για τον Πειραιά.

Υποθέτω ότι πέρα από τις όμορφες στιγμές που περάσαμε μαζί σαν μια ενωμένη παρέα της Χριστιανικής Φοιτητικής Δράσης, τις μοναδικές ευκαιρίες που είχαμε, όπως η έκθεση  κοχυλιών ή η υπέροχη διαδρομή με το καραβάκι, αυτό που κρατήσαμε πιο πολύ από αυτή την ανεπανάληπτη εκδρομή, ήταν οι πνευματικές ευκαιρίες που μας δόθηκαν…!